Friday, August 16, 2019

(Booking, Pilih Lot & Sign Lawyer Agreement)

PART 2
(Booking, pilih Lot & sign lawyer agreement)

 So nieh gambar masa saya ke pejabat developer untuk booking, pilih Lot Rumah & sign lawyer agreement. Alhamdulillah Selesai satu bab, wakil developer kata loan LPPSA takda masalah sebab dah ramai depa urus orang beli rumah guna LPPSA, means depa dah expert dan Lawyer dy juga adalah Stakeholder depa, so xda masalah. Kelayakan pun dah check so terus proceed.

Booking fee adalah RM2000, Duit nieh akan masuk sekali dalam rumah atau tolak duit MOT yang perlu saya bayar dalam 4ribu, so tinggal 2ribu lagi ballance MOT yang perlu saya bayar masa sign S&P nanti.

Lawyer Agreeement untuk siapkan S&P

Sat saja dah nak penuh Fasa 2, Kalau lambat sikit melepas la aku. Alhamdulillah rezeki allah. LOT.21 aku pilih, Sebelah corner. Member aku Zul Lot.31, Bang pulak Lot.51. Aku takbagi depa beli dekat dengan aku, satg tak jadi keja. Ada ka kawan2 duduk dekat2 dari kecik sampai besaq.. hahaha

No comments:

Post a Comment

Ride To Cameron Highland