Tuesday, September 29, 2020

Bahagiakan Bini Insya Allah besar ganjarannya

Sedih ada gembira ada dengan kehidupan la..hidop 31tahun naik turun..video nieh throwback masa ada rezeki lebih..hadiahkn fon baru dkt bini sbb dy bnyk susah senang sama2 sepanjang hampir 3tahun kawen..sebab dia jgk rezeki aku melimpah..tapi nk jd cerita aku terpatah balik beli lg sebijik sbb lama xda reward utk diri sndri..teringat dulu aku susah merantau merata cari duit,meniaga tepi jalan juai ayaq,juai burger,keja pump minyak,naik moto p hidop dekat KL hampir 6tahun, merantau ke kuantan hampir 5tahun..alhamdulillah lepas kawen rezeki melimpah ruah..walaupun rezeki masing2 lain2 tp apa aku ada la lebih dr yg aku sangka dan xpernah terpikiaq..allah maha kaya..









No comments:

Post a Comment

Ride To Cameron Highland