Wednesday, July 3, 2019

Cara Buat Duit Online Dengan YouTube

Santai2 pun boleh buat duit dengan YouTube tau, Jadi Bos Bossku.
Perkongsian kali ini bertujuan memenuhi permintaan rakan-rakan yang mengikuti ekursus Percuma (belajar buat blog untuk bisnes online)  bersama saya di sini.
Rakan-rakan yang mengingin kan sumber pendapatan online selain dari blogging, yang tak perlu modal dan tak memakan banyak masa.
So kali ni saya nak berkongsi kan pula:

Cara nak buat duit dengan YouTube


Kenapa saya nak suh buat YouTube channel lah pulak. (hihi, saabor ler nanti saya bagi tau)
Untuk buat bisnes blog sendiri, ladyboss memerlukan PC atau pon laptop dan tidak semua kawan yang work at home mampu untuk mengadakan nya.
Saya tau, kerana saya ada menerima maklumbalas dari rakan2 dan  saya  mendengar sambil memikirkan alternatif lain cara buat duit online dari rumah.
Antara maklum balas yang saya terima,
payah sikit sebab saya tiada computer atau laptop cuma telefon old school ni jerr lah..tapi tetap positif jotting down
Sedih gitu saya dengar, dah sama cam apa yang saya lalui dulu.
So untuk membantu kawan2 buat duit online tanpa blog atau pon website ecommerce bagai, saya pon buat lah sikit research dan saya temui beberapa cara buat duit online tanpa blog yang akan saya kongsikan di sini.
Untuk artikel kali ni, berkaitan dengan buat duit online, saya nak kongsi kan cara buat duit dengan YouTube.

Boleh ke buat duit dengan YouTube?

In sha Allah , jika di manfaatkan sebaik nya, channel YouTube boleh di gabungkan seiring dengan blog untuk lebih memperkukuhkan keyakinan follower di sosial media kawan2 akan kesahihan bisnes online Bossku.
Walau macam mana pon saya sendiri baru berjinak-jinak mencuba melalui Youtube Channel nieh, so jangan emel saya tanya berapa pendapatan saya dari YouTube channel ni tau. Subscribe dan tengok video2 saya ye then nanti saya share berapa pendapatan Youtube saya.. Support saya ya rakan-rakan www.youtube.com/user/adicrazeecausa89

No comments:

Post a Comment

Ride To Cameron Highland